Hue dag 2 - Reisverslag uit Hué, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu Hue dag 2 - Reisverslag uit Hué, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu

Hue dag 2

11 Januari 2016 | Vietnam, Hué

Vandaag een hele bijzondere dag. We waren in het koninklijk paleis en werden uit een hele grote groep mensen gehaald. We werden naar een kleedruimte gebracht en moesten ons omkleden. Dit gedaan, we hadden geen id hoe of wat. Bleek dat wij eruit waren gehaald om een bezoek aan de koning te brengen. Samen met hem een kopje thee gedronken. We mochten helaas geen foto maken met de koning maar als we wilden, wel van onszelf. Eerst hadden we zoiets van laat maar, dit gebeurt je maar 1 keer in het leven.

Vandaag nog een aantal pagodes, graftombes, bezocht. Lang Khai Dinh, Tomb, Lang Tu Duc Tom. De pagode Thien Mu

Dit alles met de scooter. We wennen snel om in de drukte te rijden.

• 11 Januari 2016 - 14:22

Mies:

Coool

• 11 Januari 2016 - 19:24

Liesbeth:

Gaaf zeg!! Ik zag die foto en dacht " net als in Volendam maar dan anders", hahaha....maar met de koning wat gedronken is wel heel byzonder! Hebben jullie een leuk gesprek gehad?

• 12 Januari 2016 - 02:58

Hannie Veltman:

Het ging heel moeizaam Liesbeth, het gesprek liep via een tolk.

• 13 Januari 2016 - 12:02

Carin:

Met die kleding kun je hier zodadelijk zo aansluiten bij de carnaval! Mooi hoor!