Sapa dag 3 - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu Sapa dag 3 - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu

Sapa dag 3

05 Januari 2016 | Vietnam, Sa Pá

Sapa tour dag 3
S'morgens eerst ontbeten bij de bakker op de hoek van het hotel.
Om 10 uur een paar scooters gehuurd  en zijn we samen met een stel uit Australië die ook de sapa tour deden op weg gegaan door de bergen. Na een tijdje rijden  kwamen we aan bij  mooie watervallen . Daar een mooie wandeling gemaakt en de waterval bekeken.  Na anderhalf uur rijden hebben we in the middle of nowhere een pauze genomen. Met veel moeite en gebaren is het ons gelukt om een colaatje te bestellen.

Na de tocht door de bergen de scooters ingeruild voor een overheerlijk biertje. We zouden om vijf uur opgehaald worden dus nog snel een pizza en wat biertjes naar binnen gewerkt.  Toen we wilden betalen bleek dat de Aussies al voor ons betaald hadden. Ze gaven aan ons zo te willen bedanken voor de gezellige dagen samen. Super!!!

20.30 slaaptrein naar Hanoi

• 06 Januari 2016 - 11:02

Rudi En Stien :

Zo te lezen genieten jullie volop en zit de eerste week er al weer op. Nog heel veel plezier groetjes Rudi en Stien