Sapa dag 2 - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu Sapa dag 2 - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu

Sapa dag 2

04 Januari 2016 | Vietnam, Sa Pá

Trekking van 12 kilometer

Onze gids stond vanmorgen om 9 uur klaar. Bij haar waren ongeveer 7 lokale vrouwen, zij zouden ons begeleiden bij de trekking. Met onze Hollandse nuchterheid hadden we zoiets van, hm... het zal wel!! Daar kwamen we al snel achter. Het was een tocht met veel klimmen en dalen, dit op kleine modderige paden waar je blij was, dat je een helpende hand kreeg van een of twee lokale vrouwen.

Er waren veel hillarische momenten onderweg, menigeen gleed uit en kwam in de blubber terecht. Onderweg af en toe een rustpunt en dan was het heerlijk om ff stil te staan en om je heen te kijken, zo ontzettend mooi was het uitzicht.

Om 12.30 kwamen we aan bij het geboortedorp van onze gids Si. Na een goede maaltijd en ieder een halve liter bier gingen we verder. We moesten nog een uurtje lopen voordat we terug met de bus konden. Om 15.30 waren we terug bij het hotel.

Deze trip is niet in woorden te omschrijven, zo ongeloofelijk mooi.

• 04 Januari 2016 - 21:41

Joke En Astrid:

Wauw, wat gaaf allemaal! Omdat jullie nu zo bedreven in en met modder zijn, hebben we jullie maar opgegeven voor de Mud Masters!

Wij hopen op nog veel mooie verhalen en van die gave foto's!!! Have fun!!!