Ho Chi Minh dag 1&2 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh dag 1&2 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh dag 1&2

20 Januari 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ho Chi Minh ( Saigon)  dag 1 en 2
Gisterenmorgen weer vroeg uit de veren, want ons vliegtuig vertrekt om 8.20. Na een heerlijk  ontbijtje om 5.45 gaan we op weg naar het vliegveld.
Na 2 uur vertraging komen we aan in Ho Chi Minh.
Ons hotel heeft 14 verdiepingen met een fantastisch uitzicht op de 14 de verdieping en een heerlijk zwembad op de 12 de verdieping. s'middags nog even de oude binnenstad verkend en aan het begin van de avond nog even heerlijk gegeten bij de Burger King.
Vanmorgen zijn we na een heerlijk ontbijtbuffet vertrokken om een mooie city tour te gaan lopen  bij een toch wel redelijk temperatuur 35º.
We kwamen eerst aan bij de grote  Ben Thanh market daarna bij de  Notre Dame Cathedral , Historical museum,  Central Post Office,  Saigon Opera house, en ten laatste,  Reunification Palace. Na 5 uur lopen waren we wel toe aan een afkoeling en zijn we  even het zwembad ingedoken. Vanavond nog even de oude binnenstad in om te eten .