Hoi An dag 3 - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu Hoi An dag 3 - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu

Hoi An dag 3

16 Januari 2016 | Vietnam, Hội An

Vandaag echt een rustdag bij de bungelows. Na het ontbijt zijn we gaan vissen.
in de vijver voor de bungelows.
Ook nog wel wat vissen gevangen.
Het is inmiddels ook wat gaan regenen dus komt de rustdag goed uit.
Beetje lezen en lekker luieren. En voorbereidden op de vlucht naar Dalat.
Dan gaan we met een turboprop vliegtuig (pffffffffff) foto volgt morgen.
We vliegen om 06:25 maar staan om 04:00 zo'n beetje op.
Taxirit naar vliegveld duurt ongeveer drie kwartier en een uurtje voor vertrek moeten we op vliegveld zijn.Een hele nieuwe ervaring.
Gaan dus op tijd naar bed.

Een afsluitend dinner in het hotel,de kok gaat nog wat lokale dingen voor ons maken
Zijn benieuwd wat dat geeft het is in ieder geval geen hond.
Dat hebben we ze wel duidelijk gemaakt.haha

• 16 Januari 2016 - 14:51

Bja R Osendahl:

Hallo hier met pa. Hoe is bij jullie met het eten? Smaakte de hond of heb je wat anders gekocht.Ik heb m,n auto weer goed in orde netjes ge spoten , weer gloedje nieuw. Verder weinig nieuws. Ajuu tot kijk