Halong Bay dag 3/ Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu Halong Bay dag 3/ Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu

Halong Bay dag 3/ Hanoi

09 Januari 2016 | Vietnam, Hanoi

Halong Bay  dag 3
Na een lekker nachtje slapen met de golven die onder onze bungalow tegen de rotsen sloegen gingen we om 7.00 uur ontbijten. Na het ontbijt gingen we weer op weg met de boot door de prachtige rotsen van Halong Bay.
Na een tijdje varen moesten wij overstappen in een andere boot voor een live cooking class.Hier konden we zien hoe je van groente en fruit prachtige decoratie kon maken.Zelf konden we springrolls maken, deze werden gemaakt van: gesneden wortel,komkommer,reepjes omelet, een beetje sla en reepjes varkensvlees en als laatste gekookte noedels , dit alles moest je in een rijstvel rollen en  kon je het nu eten met een sausje met water, olie, pepertjes en knoflook.
Hierna gingen we lunchen en eindigende onze bootreis .
Na even wachten konden we met veel duw en trekwerk voor een goed plekje in de bus ;-)  (er waren maar enkele mooie plekken met beenruimte) eindelijk op weg naar Hanoi een reis van 3.30 uur.

• 10 Januari 2016 - 09:44

Tam:

We missen wel de mooie foto s!

• 10 Januari 2016 - 10:13

Nathalie Sietze Aaron:

Wat een avontuur weer! Maar idd waar blijven de foto's

• 10 Januari 2016 - 11:04

Rudi En Stien:

Ben het wel met de andere eens mis ook de foto,s Dirk is toch zo,n goede fotograaf. We lezen wel dat jullie het erg naar de zin hebben en er erg van genieten maar ja daar doe je het ook voor. Liefs en kusjes Ruud en Stien.

• 10 Januari 2016 - 13:39

Hannie:

Wij konden de laatste 3 dagen geen foto's plaatsen omdat er geen computer was waar we onze foto's op konden downloaden van onze fototoestellen zodat we ze op de site konden zetten. We zullen de foto's plaatsen zo gauw er een mogelijkheid is.

• 10 Januari 2016 - 14:36

Liesbeth:

Yes!! Kan niet wachten om ze te zien Hannie!