Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van KoosHannieDirkGeaInVietnam-Cambodja - WaarBenJij.nu

Hanoi

01 Januari 2016 | Vietnam, Hanoi

Gisterenavond omstreeks 19.00 bij ons hotel aangekomen. Ingecheckt en ff opgefrist en klaar voor oud en nieuw. We hadden niet v er wacht dat dit hier in Vietnam zo'n grote happening zou zijn. Wat een drukte en wat een feest. Na twaalven snel het bed in, het reizen was best vermoeiend.

Vandaag 1 januari een wandeling gemaakt in het drukke Hanoi. Tempels bekeken maar ook op drukke markten rondgelopen. Voordat we hierheen gingen hadden we al eens over het consumeren van honden gelezen. Nou, echt. Brrrrr wat een vreselijk idee maar nu zagen we het in het eggie. Een marktkraam met een grote hoeveelheid geslachte honden. Sommigen hadden zelfs de tong nog uit de bek hangen.

Nu aan de cocktails en zo naar het puppettheater

• 01 Januari 2016 - 19:59

Nathalie Sietze Aaron:

Hopelijk maakten de cocktails het goed